Heb je een klacht

Garantie en klachten

Op deze pagina vind je meer informatie over onze service m.b.t. garantie en klachten.

Tevredenheidsgarantie

Babyslofje-online.nl hecht zeer veel waarde aan tevreden klanten. Als je aankopen niet aan jouw verwachtingen voldoen kun je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling de koop ontbinden door het artikel in nieuwstaat en voorzien van alle labels te retourneren. Je ontvangt dan het reeds betaalde bedrag retour. Dit geldt ook voor artikelen uit de sale. Het is uiteraard wel toegestaan de schoenen en of accessoires eerst te passen. Als je een artikel wilt ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, kun je het artikel op dezelfde wijze retourneren. Voor meer informatie over ons retourbeleid kun je bij ruilen & retour kijken.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Wij behandelen je bestelling met zorg. Desalniettemin is het mogelijk dat er fouten worden gemaakt. Als je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@babyslofje-online.nl. Wij zorgen er dan voor dat je zonder extra kosten het correcte artikel zult ontvangen.

Wat moet ik doen als het product beschadigd blijkt te zijn?

Als je bestelling beschadigd is tijdens de verzending, kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@babyslofje-online.nl.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt over onze artikelen kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@babyslofje-online.nl. Wij zullen je klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@babyslofje-online.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.