Ik heb toch de verkeerde maat besteld …

Natuurlijk kan het gebeuren dat de slofjes toch niet passen bij je kindje. Wil je de slofjes ruilen voor een andere maat stuur ons dan even een mailtje onder vermelding van je ordernummer en de maat die je graag retour wilt ontvangen. Wij reserveren of bestellen deze alvast voor je. Het retouradres vind je onderaan deze pagina.

Ik wil mijn bestelling of een deel van mijn bestelling aan jullie retour sturen …

Is het artikel toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dat vinden wij jammer maar daar gaan we natuurlijk niet moeilijk over doen. Stuur ons even een mailtje met je ordernummer en de melding welk(e) produkt(en) retour gestuurd worden. Het retouradres vind je onderaan deze pagina.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen of er is iets anders niet goed gegaan …

Neem zo snel mogelijk even contact met ons op zodat we dit direct netjes af kunnen handelen. Stuur niet zomaar artikelen retour in dit geval want dan kunnen we de door jou gemaakte kosten niet crediteren. Een mailtje of een belletje is voldoende en we gaan het netjes afhandelen.

Nog wat extra huisregeltjes ….

  • We vinden het fijn als de teruggestuurde produkten weer gewoon naar een andere klant gestuurd kunnen worden. Plak dus alsjeblieft geen verzendlabels of andere dingen op de oorspronkelijke verpakking van het produkt. En dan hebben we het over het schoenendoosje bijvoorbeeld. Doe er even een doosje of een papiertje omheen.
  • Je hebt bij ons maar liefst 100 dagen de tijd om je producten te retourneren maar 100 dagen is ook echt 100 dagen 😉
  • Ongefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet accepteren. Plak er dus alsjeblieft voldoende porto op, dit scheelt onnodige kosten naderhand. Ongefrankeerde zendingen kunnen niet worden gecrediteerd.
  • Zorg alsjeblieft voor een goede verpakking. Het risico van verzending van een retour blijft bij jou dus mocht een zending beschadigd bij ons aankomen kunnen wij je helaas niet crediteren. Uiteraard nemen we in deze gevallen altijd even contact met je op.
  • Wil je graag langskomen om het produkt te ruilen of te retourneren? Natuurlijk kan dat, neem even contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Onze gegevens …

Retouradres:
Babyslofje-online.nl
afdeling retouren
Molenveld 17
1761 BS  Anna Paulowna

+31(0)223-758489
klantenservice@babyslofje-online.nl

Let op: graag de zending voldoende frankeren.