Ruilen en retourneren

Bestellingen kunnen binnen 100 dagen geretourneerd worden. De termijn van 100 dagen begint op de dag dat je de bestelling ontvangt. Retourkosten zijn voor eigen rekening, maar voor retouren binnen Nederland en vanuit België kunnen we je een gereduceerd tarief aanbieden. Hiervoor kan je gebruik maken van onze retourservice. De kosten van de retourzending worden dan ingehouden op de terugbetaling van je bestelling. De tarieven zijn als volgt: Nederland € 5,50 België € 8,00 Retourneren via onze retourservice
  • Ga naar ons retourportaal en meld je retour aan door middel van de postcode en het trackingnummer van je bestelling. Dit nummer vind je in de track & trace e-mail en/of op het verzendlabel op de doos.
  • Voeg de pakbon bij je retour. Zorg dat alles goed verpakt is.
  • Geef het pakket af bij het door jou gekozen afleverpunt.
  • Zodra we je retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag, minus de kosten van de retourzending, binnen vijf dagen terug gestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt.
NB wij maken sinds kort pas gebruik van de verzendservice van DHL. Het kan dus zijn dat jij nog een pakketje hebt ontvangen via PostNL. Hiervoor geldt hetzelfde gereduceerde tarief maar aanmelding kan niet via bovengenoemd portal. Neem hiervoor even contact met ons op en wij zorgen dat je een label van PostNL ontvangt (dit geldt alleen voor retourzendingen die vanuit Nederland worden verzonden). Artikelen omruilen Artikelen kan je ruilen door deze te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten in onze webshop. Voorwaarden retourneren Een retour wordt enkel geaccepteerd als zowel het artikel als alle aanhangels en de verpakking in originele staat verkeren. Beschadigde en gebruikte artikelen worden niet geaccepteerd. Verzend je retour daarom altijd goed verpakt in een verzenddoos. Wanneer het artikelen betreft die in een doos verpakt zitten (schoenen, laarzen) mag de originele schoenendoos niet als verzenddoos gebruikt worden, deze dient vrij te blijven van stickers, plakband en dergelijke. Retourneren via eigen gekozen bezorgdienst Verstuur het pakket met de door jou gekozen bezorgdienst naar: Babyslofje-online.nl afdeling retouren Molenveld 17 1761 BS  Anna Paulowna 
  • Let op: stuur altijd een kopie van de pakbon mee met de retourzending.
  • Zodra we je retour ontvangen hebben wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug gestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt.
  • Wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen.
  • Voor garantie & klachten verwijzen we je door naar Garantie & Klachten.